All i want is you!

Torsdag: I Torsdags vart det vinterlov, så passade på att göra nått som jag aldrig annars bruka göra men jag tog mitt feta arsle till Vännäs för att spendera min kväll med Kickan som lämnade mig för att fara hem. Sen för att träffa  Tobias. Ibörjan stod vu ute och frös och pratade med Lito Bea & Ekke, sen träffa jag Josef som var gullig och skjutsa mig och Kickan hem till henne, sen sluta det med att vi satt hemma hos Kickan och pratade om en massa saker med sköna personer. Nog vart det några drinkar för mycket och en cigg för mycket, vid 12 tiden sa dom att jorden skulle gå under så vi taggade upp till det sen for vi vidare till stan för att möta min underbara vän Tim, for och köpte en korv på Statoil och sen vidare mot vännäs för att säga hejdå till Tobbe och Kickan för att senare fara hem till bjurholm och lägga sig i sängen.

Fredags: Jag och Tim pratade om kvällen och jag berättade hur leds jag var på att vara i Bjurholm för att det aldrig händer nått, så det sluta med att vi bestämde oss för att först fara till vännäs och kolla vad som händer där, träffade Siri, sen for vi vidare till stan där vi träffade en massa konstiga folk och även folk vi kände så det var trevlig. Köpte stripps å en milkshake det var as gott. Sen var alla helt flum och bara var helt random hela kvällen körde omkring i massa prakerings hus och allsång var det också. Sen for vi och träffade Tobbe som var hemma, stod och prata med han en lång stund sen rulla vi vidare hem till Bjurholm.

Lördags: Tog tag i kvällen och for till stan igen, ovanligt nog så var det Tobbe som körde bilen och inte tim, var ganska ovanligt.  Sen for vi till Jessica stod och prata med henne och sen kidnappa vi henne in till stan, träffade Rickey, körde bara runt hela staden snackade sjöng köpte mat och godis. Det var extremt kul, sen vid 2 tiden nångon så for vi tillbaka till bjurholm. Det har varit sena kväller och mycket att minnas så är as taggad till vad som kommer hädan efter på detta lov. Hoppas att Kickan är i vännäs på nyår för då blir det kanske att spendera nyårs tiden med henne. Annars blir det Bjurholm med en massa härliga personer. aja ska se scrubs nu så ha det hej!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback