Året2012


Mycket skratt och många tårar har man släppt år 2012. Var brunett, vart rosa lila hårig, börja ha roliga kväller men underbara kompisar. vart leds på mitt hår färga det brunt och slinga det blont. Jag och Malin kämpade för att hitta ägaren till en underbart söt katt. Jag och Malin gick jätte långt en dag, Träffade min lillebror sommarjobbade. Var på kulturnatta. Dainton och Tim livade upp bjurholm. Vilda kvällar, midsommaren kom var i sommarstugan. Körde omkring bjurholm med Malin. Kom tillbaka till min underbara klass, hade chill kvällar. Jag och malin vildar lös. Insåg att alla är längre än mig. Folk tog bilder på folk med min mobil.. hade bus kväller. Börja komma närmare 3 underbara personer i klassen, Börja umgås mer och mer med kickan<3 busade om kring hos mig med party. Träffa gamla klasskamrater. Börja umgås mer med min siz Emily, Träffade ne gammal vän. Kickan och jag hade girlztalk på mcdonken. Smsade oftare. Börja umgås mer med Jens och sanna. Kickan och jag spårade. Klassen börja spåra. Åkte bild väldigt mycket. Lyssnade på mycket musik. Skrev texter.. kom på att jag var poet. Myste mer med katterna. Vart hatisk med mina underbara vänner. Träffade min underbara pojkvän Tobbe<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback