Bitches be crazy;)

 
 
hejhej! sitter brevid jessica och bara har det underbart. Nu är hon äntligen tillbaka!
Igår så for jag ut med Matte till ug och skulle träffa Malin och Jonte, nog är det så att ug alltid är tråkig så jag Malin Jens Sanna och Niclas tog en plast påse och drog varandra med den till jag totalkvaddade och snurra runt på backen som en idiot. Men sen hitta vi en skrana som vi börja leka med och åka upp och ner i en backe. Det var den bästa kvällen på länge då man verkligen hitta på nått. Kändes dock som om man var ett barn igen helt underbart. Har några blåmärken och känner lite skader här och där från allt skojj igår men nog för det så var allt bara underbart. Skulle lätt börja åka skrana och sånt ner för brattåkern igen då har man då nått och göra och det är inte tråkigt alls om man har Malin med sig vi är ju som sagt små galna bitches med varandra så det är lugnt :)
lägger in en film senare just nu så strular internet här på lilja ovanligt nej! tur man har en smartphone med internet delning så allt för mig är bara lugnt, är inte det snabbaste men det funkar :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback