Dag 1 - Berätta om din familj

Min familj. I min familj har vi dom underbaraste personerna man skulle kunna träffa, dom är ärliga, kärleksfull, omtänksamma och en underbar humor. Om jag skulle få chansen att byta familj så skulle jag inte göra det, inte ens för tio miljoner eller mer. Min familj är obeskrivligt underbar, jag ser min familj som mina bästa vänner, jag vet att jag kan prata med dom om allt, dom lyssnar och hjälper. Sen så känns det ibland som om vi har en speciell relation i vår familj.
Min mamma Malin, en underbar mamma, säger nästan allt till henne kan tom prata om allt som händer i mitt liv och hon lyssnar och skrattar när det är roligt, kramar om mig när jag gråter, ger mig kärlek varje dag och verkligen visar att hon bryr sig, jag älskar min mamma hon är underbar på alla sätt, hon förstå mig och mina syskon vad det än handlar om, hon är en kvinna i sina bästa år.
Krister, en bra person och förebild, han har bott ihop med mamma sen jag var 6 år det är då kanske är 11 år om det inte är mer. Men han är lika dan som mamma snäll och omtänksam, älskar verkligen hur jag kan komma hem en fredags kväll och mitt humör kan vara på topp för att... ja, det är helg och då står han i köket med takida eller W.A.S.P som spelas ur högtalarna och man går in och snackar om vad som har hänt och skämtar och har sig. Även om jag kan komma hem arg och bara skrika och vara för jävligt så får han mig alltid på glatt humör.
Syster Emily, Hon är min bästa vän en person som har tagit en otroligt stor plats i mitt liv, jag älskar hur vi kan bråka som fan ena sekunden och andra sekunden ligger vi och skrattar åt bråket som just har varit. Är så glad att jag har henne som syster, hon lyssnar hon förstår hon är otrolig på alla sätt, kan rent av säga att jag är glad att just hon är min stora syster, skulle inte vilja byta ut henne mot nått, tycker folk ska vara avensjuka att hon är just min stora syster och ingen annans. Tänker just nu på när vi sitter i hennes rum snackar om allt mellan himmel och jord skämtar och har oss. Emily är min förebild, nog för att min andra syster Elin är det också, har ju så underbara syskon och ser verkligen upp till dom. 
Syster Elin, Den äldsta syster jag har, det är så synd att hon har flyttat till stan för att jag inte träffar henne så ofta, men när hon väl kommer hem fixar sig pratar med en och bara är så underbar som bara Elin kan vara så blir jag väldigt glad. Men ska jag vara ärlig så känner jag mig mest lik elin av mina syskon även om jag är lik Emily på ett sätt också, men vi gillar samma musik serier och sånt, är så glad att jag har en sån glad och spraligt syster som Elin, som när hon kan komma hem på en fredag och skämtar till det så att man nästan inte kan andas, jag tycker att Elin är smart snäll omtänksam och kärleks full, som jag skrev tidigare en förebild helt enkelt. Är också glad att jag kan kalla hon syster jag kan inte mer än säga att jag har dom bästa syskonen i världen utan att ljuga, för jag har det, dom är så fina och snälla och smarta. Några personer jag kan sitta mer i ett X antal timmar och aldrig ledsna på dom.

min underbara familj. skulle kunna skriva flera ord om er men det skulle bli allt för mycket. Älskar er allihopa och kommer alltid att göra det<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback