Du har ingen aning.

Vad jag gör just nu? jag sitter ensam i mitt rum och dunkar musik genom mina kassa högtalare, de enda ljus som finns är från min data skärm leller från ljusen jag har tänt som ligger runt omkring mig. Jag chattar med folk på facebook, smsar lite med de folk som skriver till mig  och lite nu och då springer jag upp på övervåningen där min underbara familj sitter och snackar å ser på tv. Men känner att det är lite små skönt att sitta för mig själv just nu det är lugnt och känner mig rätt trött så ska förmodligen hoppa ner i sängen och se på ''andra avenyn'' och hoppas på att min julafton kommer bli dyng bra. På kvällen efter att man har sett kalle anka, ätit mat, umgåts med familjen öppnat julklapparna och umgås lite mer med familjen så ska man väl fara ut med Tim och se vad som händer runt om i Bjurholm, förmodligen så kommer det inte hända så mycket men man får ju hoppas. Haha, älskar att jag sitter och tom skriver jätte mycket som egentligen är dyng tråkigt att läsa men jag orka inte sitta och spela hela kvällen så tänkte what the hell, kan skriva några meningar haha! Nä ska dunka lite musik sjunga och om jag har lusten kanske dansa lite och sen fixa mig till sängen så får ni alla ha en underbar natt.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback