Ett sista inlägg innan jag säger godnatt...

Sitter nu på min säng, hela dagen har handlat om att plugga, träffat min älskade hund som äntligen har kommit hem efter 2 veckor, träffat Mr.K.. (Mammas Make) och pluggat (dock varit i skolan) men shit the same, vet inte riktigt vad mina planer för helgen är utan jag tar det bara som kommer det är typ det som är intressant, sen får man alltid se vart man hamnar, antingen en tidig kväll i sängen eller en sen kväll med kompisarna, vad som helst skulle vara okej för mig, är trött och uttråkad och älskar att sova så hah xD

Nu ska jag ta bort ansikts masken så vänta.....VISAR TVÅ BILDER FRÅN MITT ARKIV MEDANS... BILDER JAG HAR TAGIT SJÄLV OCH ÄR VÄLDIGT STOLT ÖVER :))


så typ fem min efteråt xD
Vart var jag... jo just nu ska jag lägga mig isängen svara på lite sms och spela lite wordfeud, starta scream 4 som jag inte hann och se klart sen ska jag sakta men säkert somna in, är så trött att jag vet inte vad...
sen så tro jag inte jag hinner till skolan imorgon, ska till stan och fixa en massa viktigare saker, och har ju som sagt kort dag, så det blir mycket hem arbeten för mig nu i helgen, men hoppas jag hinner till skolan iaf, så jag få träffa mina älsklingar innan jag helgen kommer :D
ajaja slut på skitsnack god natt<3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback