Igår...

Igår efterskolan for jag hem och bara vilade ut till kvällen som skulle komma, pratade lite med Emily.
sen fick vi muffins av mormor och semlor av kristers mamma, gu vad gott allting va.

nått över fyra kom elin med sin lilla söta kittekatten Penny..


mammsen skulle vara katt vakt.

senare for jag ut med några kompisar och började med en stressig kväll och var helt irriterad, men allting årnade sig och det vart typ bra till slut hoppas jag. vi drog till stan för att ge något till viktor, sen for vi till Jessica B för hon ville att vi skulle komma men den jäkla tönten sov när vi kom dit, så tim klampade bara in i huset och väckte henne, kan ju lova att jessica var rätt söt igår.
efter det for vi till mcdodels,,, och åt massa goda saker mums och snackade och hade oss och fulade oss med 118-800, hahah xD
Sen kom det nåt himla katjakaj, som tim kände och han var ju bara läskigt, han ville typ puss och krama, tur man inte klev ut ur bilen vart asa rädd för han.. hahahahaha!!
sen när vi kom hem var alla rätt trött, så först skjutsa dom hem josef och sen mig och det är nog slutet på historian...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback