Vad gör jag vaken nu...

jo det ska jag berätta även om jag ska upp om 4 timmar för att duscha och sånt, så har jag varit vaken för att se big brother, och kan ju lova att det var värt det har inte skrattat så mycket på länge, efter det så ringde min vackra kompis andrea och vi snacka bara i några min men det är ju bättre än inget, vi har bestämt att jag ska sova hos henne nån dag nu i veckan och ser väldigt fram emot det saknar min lilla sjuka kicka, <3
men nu snart blire och träffa hon och lika glad för det är jag..

Btw vad tyckte ni om Big brother enligt min åsikt så är det...
Jag hatar HANNA WIDERSTET eller hur hon stavar sitt namn sure jag gör det, men det är typ bara drama runt omkring henne och varför i helvete låter man en gravid kvinna som snart ska föda vara med för haha det spårar ju bara... Widerstet ska vara kvar inte för att hon är bra utan hon kommer visa oss saker vi vill se och det är ju drama och andra fula saker...
men still VAD TYCKER NI!?
Vem ska vinna!?
och vilka är era favoriter..
kommer dock inte förvänta mig några kommentarer alls men still do!
kan då säga att jag taggar till morgondagens avsnitt för mer drama och fula saker som kommer hända haha!aja maria sluta blogga sov nuu.. haha ska sova!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback