Väntar...

hatar att vänta har inte tålamodet till det, vill att allt ska gå så snabbt som möjligt hehe!!
men just nu väntar jag på min kompis som ska hämta upp mig men han är lite upptagen tro jag,
men snart drar vi ut på nya äventyr, är lite störd att jag tittar ut varje gång det låter som om en bil är här, men har fel varje gång, :D
iadg har jag inte gjort så mycket försökt göra en sid designe till Badkrukan (Klicka på namnet så kommer sidan upp..) men det sluta med att jag bara ska göra bilderna så får Mr.K fixa resten hehe xD
jag sög verkligen på att göra en design på hemsidan, aja slut med mitt tjat, n person är typ här nu  och svara på lite sms så hör jag av mig senare, :




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback