Awkward.

Efter att ha varit ute på en lång och trevlig moppe tur med min underbara bästa vän Malin,
så har jag satt mitt ''feta'' ashle i soffan och hett på lite ''Awkward'' en riktigt bra serie, imorgon har man lite planer hehe, fast det beror på en massa saker, men få se vad som kommer hände kan inte skriva ut vad det är men det kommer bli ASM!!!!!! xD
Nu ska jag börja se lite Awkward, även om jag saknar älsklingen jätte mycket så vet jag att han sover så sött i sin säng för att göra sig pigg för en dag imorgon också, smart av honom nu är det min tur och ta efter xD
nä, men tidigare idag åt har man sett ''the hot chick'' med Emily och Ludvig med skråv och pizza och en smakfull cola. Aja godnatt folket!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback