Åh, shit vad jag älskar dig

Min underbara pojke,
image description
Imorgon har det gått 2 underbar månader med dig,
då jag både ha skrattat, och massa annat,
men för det mesta skrattat.
varje dag har jag vart glad du gör mig lyckligt,
kanske till den lyckligaste tjejen i hela världen.

Känslan av att vakna upp bredvig dig är obeskrivligt härlig,
att höra dina andetag och känna av din närhet, att bara få krama om dig
på morgonen, även om det väcker dig, och på kvällarna, då vi säger godnatt
och her på en film att somna till och din arm håller om mig hårt är så otroligt
mysigt och underbart. (har blivit lite ovan att sova själv:$)

Jag älskar dig, och du har verkligen hjälpt mig genom dagarna,
du får mig att skratta när jag helst vill gråta, du har fått mig att
le när jag bara vill skrika, att bara prata med dig i ett rum bara du och jag
gör mig glad, att se dig le och vara glad gör mig lycklig,
och att se dina fina blåa söta ögon gör mig lugn.
Du är underbar, och perfekt i mina ögon.
är så glad att jag har hittat dig,
en person jag kan dela allt med, en person jag litar på
en person som jag vet alltid kommer finnas där för mig,
en person jag trivs med och kan vara mig själv med,
en person som jag kommer göra allt för<3

♥Älskar dig Henrik Marklund♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback