best summer so far

skriver en snabbis är hemma just nu,
ska snart ut i stugan igen.
igår var det 2 månader med min älskling
♥2 helt underbara månader♥.
firade också midsommarmed min familj,
senare på kvällen for vi ut med sara malin och jonte och grillade,
sen for sara hem,
så då for jag malin jonte och henke till jontes stuga och badade badtunna som var rätt mysigt.
vi har praktiskt taget varit i stugan hela helgen,
på ett sätt har det varit skönt. vi har spenderat mycket tid med min familj,
och det var kul ätit god middag och käkat godis och haft det underbart med vädret.
tog mitt första dopp i vattnet idag med henke och krister,
senare på kvällen kom tim och nicke så vi tog ut våran båt
ut till en udde mitt på skön och badade igen, vattnet var härligt,
får bara hoppas på att jag inte blir mer förklyld.

nyss har man varit i stan och ätit börjare,
helt oväntat att man skulle dit men så vart det.
sen så är bjurholm tomt för alla är säkert på örträskdansen,
var där i fjol och vist det var kul men det var inte att tänka på att fara dit i år,
har haft kul ikväll och vill ha många likande kvällar som denna :)
Sen så kan jag medge att detta sommarlov har fått en bra start, och hoppas att det fortsätter så.
Börja jobba igen på måndag Taggad!
men sista veckan nu så jag ska slita hårt för att vara stolt över resultatet när jag slutar:)
ska gå och vara social med henke och tim nu så ni få ha det hejdå!
(bilder från helgen kommer nog imorgon, får se när jag laddar upp dom på datorn :) )



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback