♥your love is my drug♥

Andra praktik dagen, allt har varit toppen,
förutom vädret så bara brasade ut i regn.
på lunch rasten var det iaf lite soligt, så for och träffade
älsklingen min. Sen skjutsa han tillbaka mig till jobbet.
Sen jobba jag på som bara den och det bjöds på smörgås tårta mumsigt,
men tog bara en pytte bit för var inte så värst hungrig.
Slutade vid halv 3 och såg att regnet hadde fått uppehål,
så jag trodde jag skulle ha turen att skippa regnet när jag var påväg
till min älskade som låg och sov, jag klarade mig ända tills hans uppfart,
då regnet bara öste ner, på 5 sek vart jag dyng jävla sur.
Men det gör inte mig något, för när jag kom in la jag mig bredvid
gubben som dock inte gav någon respons, och kramade om han,
och somnade i en härlig sömn, vaknade 2 timmar senare av att nicke kom in
i rummet och att det var varmt. mina byxer var fortfarande obehagligt blöta,
men orkade inte klaga, sen så hade jag tagit hem alla kläder från henke sist
jag var där så ingen ide att söka om jag hade några byxor liggandes kvar där
som jag då troligtvis har.
sen for vi ut träffade några, och nu sitter jag här, ska strax ut igen
sen vid 10 halv 11 blir det lägg dags för mig är fortfarande dyng trött..
men snart blir det helg och då får man vila ut sen är det bara en
vecka kvar yyeeey!
okej ska skynda mig ut nu hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback