fuck, you dear

jag vet att jag är sämst på att skriva men jag har inget att skriva,
allt jag kan skriva om just nu är min vardag kan väl inte skriva ut mer...
är ba så jäkla leds inget händer i mitt liv säger jag nästan varje dag men vadå allt händer... blir bara med leds för varje dag... mina tankar är sjuka så jävla sjuka att mina vänner inte ens vet felet på mig, jag må vara rolig men jag är rent av störd.
kul att det finns extremt omogna personer i denna värld.. säger inte att jag är så mogen jag själv men jag beter mig inte heller som en 5 åring...

jag älskar mina vänner jag är glad att jag har dom ska ut och träffa några av dom bästa jag har i mitt liv ANDREA & MALIN, dom enda man kan lita på numera... som många har sagt på senaste tiden det är mycket skitsnack om folk ni knappt känner, och det fulaste är att dom inte ens vet att man vet heller, man orka inte heller snacka med dom, för det har man gjort 100000 gånger förrut men det blir bara samma skit igen...
men jaja vart man är flyr så är inte gräset grönare på andra sidan kommer alltid finnas skitsnack det är väl bara att acceptera.

(Sen så saknar jag han, jag vet inte vad jag gör vad jag håller på med det är han jag vill ha...
vill försöka sluta tänka på han men ni tjejer där ute vet ju hur det är...
blir sjukt leds vet inte vad jag ska göra längre...
hatar att vara kär....)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback