inte för att förstöra stämningen

alla andras lov kanske är underbart, jadu det kan jag inte säga om mitt det funkar om inte allt var skit,
är glad att mina vänner roar upp mig lite nu och då älskar dom för det, men det finns tider då man måste återgå till sängen tystnaden och tankarna som uppstår.

Varför kan jag inte glömma han!? varför ska det vara såhär!
varför kan jag inte bara ge upp... eller bara vila ett tag och kanske aldrig komma upp igen!!
Nu idag så lägger jag allt på en hylla och skiter i alla, få väl ta itur med det när jag kan eller har lust...
om bara allt kunde vara som då.. känns bara som om alla jag bryr mig om sakta försvinner... måste nog sluta bry mig om folk det är bara lätt...
kanske man ska ta sig en natt promenad!? eller inte

Lessons learned, bridges burned to the ground, And it's too late now to put out the fire, Tables turned, and I'm the one who's burning now, Well I'm doing alright, 'Til I close my eyes And then I see your face, And it's no surprise. [Chorus] Just like that I'm crawling back to you, Just like you said I would yeah, I swallow my pride, Now I'm crawling back to you, I'm out of my head, Can't wait any longer, Down on my knees, I thought I was stronger, Just like that, like you said I'd do, I'm crawling back to you.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback