Maria i ett nötskal

hej jag heter maria och blir arg över ingenting, haha vart just förbannad för jag hittade inte min laddare som låg mitt framför ögonen på mig HELA TIDEN, va nära på att kasta min bejbee!!<3
sen så såg jag på andreas blogg som har redigerat vårat hår och resultatet blev... BABABABAAAM
haha GÖÖÖLIGA VI KOMMER BLI!! hahahah!!!

Sen så är det såhär att jag maria nyman norberg har äntligen tagit mig tid att använda min kamera denna veckan som bilder kommer inom kort...

kan dock säga en sak, om en sak som har förändrat mitt liv...
min iphone som väldigt många säger så länge man har en behöver man inget annat... och det är rätt jag älskar den helt underbar den har allt är snabb en utav dom bästa mobilen jag har haft, och jag har haft ganska många xD
älskar mest att skrika ut iphone i en liten gullig ton som jag kan erkänna har fått från min äldsta syster haha, men what can i say, är man kär så är man ;D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback