hej!

har tagit en liten pause från mitt städandet,
har städat enda sen jag kom hem från momma,
och det vi gjorde hos momma var att äta en
suverän middag (Mamma, du missade verkligen något)
det godaste jag har ätit på länge, känner bara
hur min mage håller på att sprängas så mätt är jag!
ikväll, ska jag träffa snoris, träffa tim kanske ta en kopp kaffe,
eller bara vara hemma ja vem vet, henke får bestämma tycker jag,
söt pojken min:)
Min sista vecka på praktiken nu, på ett sätt
är det skönt med ändå inte kommer sakna barnen,
och jag kommer bli glad över att träffa mina favvoriter!
ååh, så nu ska man jobba jobba på att städa, plugga och arbete det
bästa jag någonsin har gjort!
i helgen tro jag jessica kommer hit hon har för paxat mig, så
få se vad vi hittar på jag hoppas hon vill göra något typ bara take
it chill med godis och massa kärlek och mys, bara hon och jag,
men jag får se vad hon vill göra så gör vi det!
oj vad jag bablar, ska återgå till min städning nu så hör jag av mig,
lite senare, tar säkert bilder ikväll.. har jätte många bilder
men lägger oftast bara upp dom på Instagram...
lägger upp dom senaste bilderna på instagram efter detta inlägg hejdå!

Glöm ej att följa mig på instagram @Mariijaa.


Ja, jag har paxat dig! Så jag tycker absolut att vi ska göra någonting! <3

2012-05-21 | 20:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback