im free... free falling

guten tag.. ;P
nä men kom hem ganska sent.
för att pööjkens epa fick nå fel med växelspaken!
men ja, nu är jag då hemma dyng trött, börjar omrking 8 imorgon,
så det blir att vandra till praktikplatsen och kämpa sig igenom dagen,
sen ska jag och henki boy fara hem till mig och bara mysa,
saknat att sova med denna pojke alltså ;)
nä men nu ska vi inte vara sånn,
idag praktiserade jag från kl 9 till klockan halv 5
kommer verkligen inte tagga till på torsdag då jag ska jobba till
klockan 6, lät inte så kul alls, men tur att pojken gick med på
att bara vara hemma och ta det lungt, om det inte blir som
jag har lovat tim och dom andra att fara till fotbolls planen för att
spela fotboll, även om det inte skulle vara så negativt, för
det skulle vara ganska kul för att man träna ju bort lite av kaggen ;)
nä men vet inte hur jag känner då, men får hoppas!
saknar fortfarande den galna klassen jag har,
lite ovant att efter att ha träffat dom varje dag sen
jag börja lilja till att inte träffa dom alls!!!
Sen är det inte länge kvar till sommarlovet är här,
typ bara över en månad, kan man inte tro när man titta ut genom
fönstret...
nemen oj vad jag bablar om nå skit som egentligen inte har någon
Betydelse alls.. hmm.. kanske trött heten som slår till..
men god natt allihopa så synes & hörs vi eller något sånt
hare hej!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback