praktik!

Börjar få en sjukt irriterande hosta,
och lite halft snuvig, men jag ska ta sista praktik dagen
för i veckan så kan jag vila ut i helgen,
ska nog va med malin och andrea någon dag under helgen!
men mina kvällar kommer spenderas hos min pojke!
har lovat han det och denna gång ska jag det!
vet ej vad som kommer hända i helgen,
men det är ju det som är kul att inte veta,
men kommer inte vara så hyper eller wild eller vad man säger!
kommer vila ut och bara take it cool,
aja ska slut å skriv goodnight!

(bilderna som kommer upp är från min söta,
lillebrors födelsedag, en vecka sen jag så han.
Saknar den lilla grabben. Men förhoppnings
vis så träffas vi snart igen
)


Dom här bilderna har Emily (hennes blogg) tagit,
mina bilder kommer upp senare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback