skolan igen

nu är praktiken slut och dax för skola igen,
lite härligt faktikst, det enda irriterande är
att jag fortfarande har hosta och hals ont,
men det går över med tiden.
nu blire snart att sova med en bra film,
och en underbar söt pojke som ligger bredvid,
med armarna runt mig.
Sen är det ju mammornas dag idag,
och har grattat min fina vackra lilla mamma,
som jag saknar så mycket.
men snart är hon hemma hos mig,
då ska hon få bamse kramar,
och christer får man heller inte glömma,
han är också saknar.
Igår for man ut till stugan med dom bästa,
henke och jessica,
vädret var helt underbart, vart så man passa på
och sätta sig i solen så man inte ser ut som en
jävla blek fis,
sen vaknade man tidigt idag, och upptäckte
att det inte var ett enda moln på himlen,
och ingen var lika glad som jag
tills min söta rara mormor tvinga på mig
sol skydds faktor hehe, sött av na att hon tänker på
att jag inte ska bränna sig, men har för det mesta
Varit ute hela dagen, färger verka ha tagit mest på
bröstkorgen och ansiktet..
och sen i bjurholm så bestämmde jag
emily och henke att det var dags för mat,
och vi beställde pizza, väldigt gott
faktiskt men det passa inte bra med värmen,
(mamma LÄS OCH BLI AVIS)
aja hej då!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback