Vi kommer lyckas, för jag har sett det!

 

Hejhej! 

Längesen jag skrev ett riktigt inlägg på denna blogg, men har då inte haft tid eller lust att blogga, men nu får jag väl ta tag i mitt feta arsle och skriva något som ingen kommer läsa lix förbajat! Sitter just nu på min andra lektion, ska nog fara hem efter lunch eftersom jag har resurs och då ska man bara se en liten snutt av filmen vi håller på se nu och sen skriva om det, så ska nog skriva hemma så får jag också rå om mina älskade hund. På lördag blir det förmodligen Övik med några otroliga och fantastiska vänner, för nu har mina hörlurar gått sönder så jag gråter mina tårar, sen min laddare till mobilen är också sönder, så där föll ännu en tår, så pengarna jag har ska jag slösa på min fina mobil, :) Ser nu på internet att allt kommer kosta mycket pengar, 300 spänn för en laddare så få hoppas jag hittar nåt billigt och gulligt! kanske ett nytt skal skulle inte vara så pjåkigt! Men få se vad det är jag tar med mig hem på lördag, hare hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback