Don't ask me whats wrong, just put your arms around me and tell me you're there!

Hejhej sötnosar! vet nästan inte vad jag ska skriva, musiken som jag lyssnar på är ''Melissa Horn - Lät du henne komma närmare'' hittade låten helt random, sorglig men den funkar. Idag har jag och Kickan lyckats igen, ovanligt. Ikväll ska jag nog träffa mamma och prata med henne, sen återvända till min älskling och sova där, om inte han kan tåla att få sova hos mig... det måste han väl!! Sitter med min kickan i sofforna, ojäklar va det går bra, har redan gjort allt på lektionen vi har nu, så ska göra klart den senaste uppgiften på den lektionen jag har sen, sen är jag typ klar med allt.. älskar att jag inte ligger efter iallafall.. :D aja ska skriva lite nu hare hej.. ska dock spela lite farm ville 2 för det är bääst!
 
 


Kommmer hem ikväll vis sex hjärtat itt

2012-10-04 | 13:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback