hello october!

Fredags: kom hem från skolan träffade Jessica, fick rå om na innan hon for vidare med Emily Henke Birk och Joffla vidare till krogen, samtidigt som dom var där var jag med Malin till kanske 11 sen for jag hem och sov, vaknade vid 5 av att henke kom hem, satan va han snackade.. söt var han i alla fall..

Lördags: 
Vaknade av att Henke kom hit igen, gick upp och lagade spagetti och köttbullar till syrran och Henke, sen somnade Henke i soffan, så väckte han och skicka ner han på mitt rum där han somnade och jag låg ock kollade på ''supernatrual'' sen så gick jag och Emily in på byn köpte cola och chips, kom hem väckte Henke och fråga om han vill se film med oss, det vi såg var ''Bridget jones diary''  & ''girls just wanna have funn'' kul för henke att det bara var tjej filmer men han klagade då inte, vi gick och la oss kring 1 på natten.

Söndag: Henke och jag vaknade for in på byn för att henke skulle käka på nian, sötnosen var så snäll och bjöd på en cola. Sen for vi hem till mig igen snackade med Emily sen kom Dainton, läng sen man såg han så man for ut och gav han en hej kram, sen for jag och Henke ut med han och körde runt Bjurholm lyssnade på musik, sen träffa Nicke och vid 9 kom vi hem så samtidigt som jag duschade spelade henke gta och emily prata i telefonen.

Måndag: Vaknade vid 6, hade jätte ont i huvet, tänkte sova 1 timma till och se om det vart bättre, vart bara sämre så sluta med att jag ska vara hemma från skolan, men väckte älsklingen som skulle till skolan sen pussa han hejdå, sen han for har jag försökt se en film 5 gånger nu, lyckas aldrig se hela, ska sova lite också för huvet värker än, fattar inte ens hur jag orka skriva detta, längtar tills älsklingen kommer så jag kan få ligga i hans famn :] okej hadet hejdå!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback