Henrik Marklund!

För ungefär 5 månader och 16 dagar sen så var det en underbar dag, en dag då älsklingen var min, den underbara pojken, känns som om det var igår, är så jävla lycklig med han kan var mig själv runt omkring han. Det är så skönt att ha en person som lyssnar på mig när jag gnäller, att få krama om han när jag inte mår så bra, och när jag vill gråta får han mig att brista ut i skratt, är så tacksam att han överhuvud taget står ut med mig. Jag är så kär, viste inte att en person skulle kunna betyda så mycket för mig som just han gör, att hans blick får mig att rysa att hans leende gör mig lycklig, att han bara är den han är så helt underbar får mig att brinna... Älskar dig Henrik Marklund av hela mitt hjärta, du är mitt allt<3

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback