life is lika a roller coaster. It has its up and down. but it's your choice to scream or enjoy the ride.

Hejhej, sitter i soffan med min underbara kickan som vanligt, har hål nu till efter luch som jag då har varje måndag, sen blir det idrott, men jag som höll på att försova mig så glömde jag mina idrotts kläder och det är ju inte så bra.. inte kul heller, sitter och spelar lite Farmville 2 som vanligt, det är så beroende fram kallande. Sen så är jag väldigt hungrig också och det är korvstroganoff och ris idag så hoppas att det ska smaka gott. kan ju skriva lite om min helg för jag har så lite att göra.
Fredag: For hem och åt en underbar middag, träffade ludvig som hade kommit hem från åre, for ut till ug med Henke, träffade Malin och massa andra, for ner till lavida och träffade Tim, for hem där vid 11 för att vi skulle upp tidigt på lördagen. Satt på en film som vi somnade till.
Lördag: For ut med Sandra Malin Niclas Tim och Henke, for till ug och spelade volleyboll ett tag, sen fick jag och Malin så tråkigt så vi tog Tims mobil och skrev sms till en massa och spelade in filmer till han, det var allmänt flumm och jag fatta inte ens hur vi orkade. Sen for vi vidare till Tim bara jag Henke och Niclas och Tim och såg på ''Men in black 3'' och såg en massa roliga videos som vi bara av en slump hittade på youtube. haha Fan vad vi skrattade.
Söndag: Jag vaknade och såg lite glee, sen ringde Dainton och sa att han var i bjurholm så han kom förbi så vi fick träffa han, han hade med sin flicka Amanda också så då fick man träffa henne, sen for vidare till stan för att Amanda skulle hem, och efter att vi hade lämnat henne for vi vidare till max, åt så vi sprack sen så hoppa vi in i bilen och for vidare till bjurholm. Träffade Malin och Jonte var med dom ett tag också, den for Jag Dainton Jonte Mallin och Henke ut med fet Mercan henke har och åkte omkring med den ett tag, det var rätt kul. Sen for jag hem och packade sen for jag och Henke hem till mig och fikade och snacka och skämta, älsklingen överaskade mig med Cola och choklad så glad vart jag, söt han var också att han tänkte på mig när han for förbi nian utan mig. Sen såg vi på ''ligg med mig'' nån nordisk psyk fil om en 15 åring, sen så stängde vi av datorn och försökte sova, eller jag försökte det, henke det psyket hoppade och skämtade och fick mig att garva ihjäl mig.. aja det var min helg i några ord hehe.. hare hej!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback