Skinny love!

Hejhej  på er! här sitter jag i F31 som då ska vara mitt klassrumt i 3 timmar på morgonen varje tisdag och läsa på lite engelska, nog för att man redan kan det mesta med det är väl som det är, igår när henke kom hem for vi hem till han och somnade vi 8 och har sovit sen dess, det var ganska skönt att vakna sen också väldigt skönt.. förutom mitt i natten då jag vakna av att henkes armbåge som stötte i min kropp, oj va ont det gjorde börja gråta i minst en timma innan jag kunde somna om, och imorse när jag vaknade hade jag också ont i hela kroppen men fick kämpa mig igenom smärtan och börja dagen, nu gör det fortfarande ont, men börjar vänja mig, smärtan börjar i ryggen och ont i magen har man och sen fortsätter smärtan mot armhålan och ner mot bena också, tro att mina halsmandlar håller på att svälla upp.. men kan bara ha ont i halsen också. inte skönt alls men jag ska nog inte klaga om man tänker på att folk runt omkring mig kan ha det värre, ska iaf förbi skol systern efter lunch tro jag. gu vad jag ska klaga hela tiden... aja ska forska om mitt romney så man kan diskutera lite men orkar verkligen inte hehe!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback