you're my golden sunshine.


Just nu sitter jag här på min tredje lektion, för första gången är det inte engelska som jag nu har haft i kanske 3 timmar, åh det har varit så jobbigt, är trött för har inte kunnat sova nått i natt eller jo somnade vid 12 vaknade vid 3 av att Henke fick nå ryck och hoppade i sängen och prata i sömnen och krama om en så hårt att jag inte kunde andas typ, sen så vaknade han också för jag skulle upp på toan, sen gjorde vi mackor åt upp dom men då börja Henke få så himla ont i magen, jag börja få ont i magen nu iaf, värker som bara den och mår inte bra alls, få se hur det blir imorgon om det är samma skit så stannar jag hemma nog, men förhoppningsvis far jag till skolan.

Igår medans Henke for och gymade for jag först hem, prata lite med mamma träffa mormor, for ut prata lite med Marlene, hade en suprise till Henke (Ovanligt) NEJ? Men han vart då glad. Sen så satt jag och Alex på nian och prata om allt mellan himmel och jord, allt som har hänt och hur allt skulle se ut om det bara hade varit 5 minuters skillnad, om man hade gjort saker annorlunda till exempel om man tappade fem kronan så skulle det kanske bli annorlunda, aja de var bara helt random som vi snackade om, men det var skön snack också. Sen for jag hem skvallra lite med Emily som vi nästan alltid gör, underbara snack men det vara inte länge innan jag skulle fara hem till Henke för att hoppa ner i sängen.

Sen min helg lite senare än vanligt har varit helt underbar, varit med folk som jag har saknat att umgås med, pratat om allt roligt och konstiga saker, musik som har dunkat i ens öron från fredagen till lördagen, umgåts med älsklingen som jag typ gör jämt, men det var en helt annan känsla med ett helt annat folk i alla fall på fredagen.

Nu när man lyssnar lite på Adele, som har en sån underbar hes röst så börjar man tänka mer och mer på vad man har gjort genom sitt liv, hur man kan ha förändrats på alla möjliga sätt. För ett år sen var inte jag som jag är nu, jag var inte lika lycklig och jag var väl mer social med klassen nu är det väl skiftningar. Sen har man blivit bättre i skolan, jag ligger inte efter i något, lämnar in uppgifter i bra tid och allt är bara bra, så lite stolt över mig själv är jag faktiskt. Är inte rädd på nått sätt, vet vilka mina vänner är, vet vart jag har alla och det är bra för mig. Så mycket som jag har byggt upp mig på 16 år och 11 månader och 4 dagar helt otroligt...

Sen om ungefär 6 dagar så har jag varit med min älskling i ett halv år, underbart har aldrig varit så här lycklig. Det känns som om det har gått bara 2 månader eller mindre, men så är det inte. Å kan inte beskriva känslan jag har när jag är med han... är så glad att mitt liv går framåt just nu.

Nu var detta inlägg så otroligt långt så hoppas ni orkade läsa det hela, men eftersom jag är så underbar så kan jag lägga in en låt.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback