Emily 19 år


Grattis till min underbara syster som idag fyller 19 underbara år,<3 hon förtjänar detta inlägg bara för att hon är så underbar. kan nog lätt säga att Emily är världens bästa syster, nog för att Elin också är världens bästa syster, men detta inlägg handlar ju bara om Emms. Under mitt liv som tonåring så har jag kommit min syster otroligt nära vi kan prata om allt och bara umgås hon är helt enkelt min bästa vän och jag älskar henne så in i H*******. Hon är underbar på alla sätt, förstår en bra och man har alltid kul med henne en person man kan lita på även om vi har bråkat en stor del av vårat liv, så har vi alltid kunnat se tillbaka i tiden och skrattat åt det lilla fjantiga sakerna vi har bråkat om.. älskar henne och nu är hon en stor flicka, ett år kvar till systemet och ett steg närmare till vuxen livet. Älskar dig Emily hoppas du har en UNDERBAR dag.<3











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback