Godmorgon.


Sitter just nu i klassrummet, får snart håltimme och undra vad man ska göra då!? sätta sig i soffan och bara se dum ut kanske!? eller få ragga ut Malin och dra till cafeterian så jag kan köpa mig nått att dricka. Känner mig inte så värst pigg just nu, känner  att detta kan bli en början på en lång och jobbig förkylning. hehe. Igår gjorde jag inte så mycket vaknade hos älsklingen, och myste med han sen kom Joffla och kom förbi dom skulle typ fara till stan med Henkes nya bil, fast det var ju Tim som körde. Så när dom drog till stan så drog jag hem till min kära familj åt lite pizza och surfade lite på intrenet.. Sen tog jag tag i kragen och tog på mig lite träningskläder och sprang mina 15 minuter på löpbandet, efter det hoppa jag in i duschen och kom ut som en helt ny och fräsch person. Efter det så satt jag mig vid tv och kollade på internet, sen fick jag åter igen ta mig i kragen och städa mitt rum och renbädda, det kanske inte var den bästa städningen jag har sett men det vart iaf lite rent. Sen över tio kom älsklingen och la sig brevid mig vi satt på en film och la oss och myste tills vi somnade. aja ska ta lite rast nu typ så ha det hej på er<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback