Why is it that we only belive in the negative things people say about us?


HÖJJ HÖJJ!
Sitter på samma lektion som jag satt förrut har haft engelska sen halv 9, och ska ha det till lunch typ, hell yeah! har långdag idag så det betyder att jag slutar 3, sen ska jag hem och träna. hoppas dock att det är en god mat på skolan så man inte behöver leva på mackor haha! Smsar med älsklingen, det verkar gå bra för han att övningsköra i stora staden Umeå, han är så duktig sötnosen min. Hoppas på att man få vara med han ikväll och
mysa till det med film heh, fast det blir förmodligen ug ikväll och kanske (förhoppnings vis) vara med min fantastiska Malin om hon inte dissar mig för Jonte, men han kan ju också vara med hehe! mitt humör börjar gå upp tro jag, känner mig fortfarande inte så himla glad så att jag skrattar kan ju vara faket men det hoppas jag inte för en sur MARIA vill ingen vara med om, och en glad MARIA är det bästa som finna hah! egoistisk person här da! I natt kunde jag inte somna så vid 11 i natt satt jag med en platt tång och lockade mitt hår bara för att göra mig leds det funkade faktiskt så vid nått innan 1 somnade jag och känner mig inte så värst trött just nu, kan ju också bero på den as härliga duschen i morse. Haha måste bara berätta att nu på engelska ska man skriva om sig själv på 2 a4ans eller 1 och ett halft så det jag gjorde var att skriva om min längd och min vikt och massa skit haha bara för att det skulle bli längre, ganska konstigt att även fast man har levt med  sig själv hela sitt liv så har man ingen aning om vad man ska skriva om sig själv, även om man kan berätta i flera timmar om vad man gillar vem man är som person och  sånt lite roligt... aja läraren kommer aldrig wtf, eller så kanske vi inte har börjat än, haha! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback