hejhej!

här är jag igen efter några timmars uppehåll, jag och Kickan drog en orginal vecka för oss, typ i 2 veckor har vi farit upp till cafeterian och köpt antingen godis eller en bakelse och nån dricka som vi bjuder varandra på, det är alltid att en betalar varanan gång typ, härligt eller vad? Kickan jag vet att du läser detta, du förgyllar min dag<3 Fick även prata med min Long LOST vän som har övergivit mig för att vara sjuk, så ett extra stort leende på läpparna fick man. sen fick gå tidigare idag för att jag fick en uppgift som jag fick jobba med hemma, så hann med den tidiga bussen hem som jag då tog med Kent och Henke, när vi kom till bjur träffade jag min underbara mamma som skjutsade hem oss så vi satt oss med Emily där Henke och Emily planerade morgon dagen, då det blir första gången ute på krogen för min älskade. Jag ska nog vara med Malin imorgon som inom kanske 30 min blir en stor flicka, 17 år nu... underbara tjej alltså! Kommer även få träffa Jessica B så underbart<3
Ikväll har min kväll bestått av Emily och hennes kompis som färgade Emmsans hår sen snacka och bara ha allmänt kul, sen lagade jag middag men lite hjälp från syrran, sen åt vi och pratade, tog en tur ner på byn köpte godis åter gick hem för att se 8 mile, sen kom Henke och Kent, men vi han inte se klart filmen vart för mycket snack och skratt.. så en trevlig dag har detta varit, nu ligger man osminkad ny borstat tänderna och ner bäddad med pyjamas och varmt täcke och härliga kuddar i mörkret och ensamt ska nog försöka sova, sen blir det skola och sen blire att vara med mina vänner en stund innan dom far sen kanske malin!!! :D ajaj nog om det kan skriva om det på lördag då jag vet exakt vad som hände haha lolz.. bara inte det blir en förstörd fredag igen.. då kommer jag bli mer sur än förr.. ä fuck it a big smile now.. :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback