Helgen!

Fredag: Älsklingen min fyllde år så for hem till han direkt efter skolan och firade han med hans familj, sen for vi förbi hem till mig där han då fick en present av mina föräldrar, pratade med syrran! sen när birk kom så var vi med han för det mesta av kvällen, var som planerat att min vackra söta kille skulle på krogen och fira med några av hans vänner, men så vart det inte.. GRR. lite små irriterad över det, men kvällen slutade inte så dåligt ändå, melinda och hennes vänner livade upp allt igen och min syrras humör gjorde kvällen så mycket bättre. Så nog fick grabben min en rolig kväll ändå. 

Lördag: Jag och Henke och mina systrar begede oss ut till stugan för att fira mormor och krister som fyller år idag, det var många av mina föräldrars och morföräldrars vänner, släkten va där och det vara bara allmänt kul. Vi åt go mat och pratade och bara hade trevligt. 

(ALLA DOM VACKRA BILDERNA ÄR TAGNA FRÅN MIN VACKRA SYRRAS BLOGG >LÄNK<

Söndag: Dagen började med att jag och älsklingen klev upp ur sängen med tunga steg, vi for in på byn tog ett kopp kaffe pratade lite och sen for vi hem till mig för att äta lite rester från igår, sen for vi ut med tim och hela vår dag spenderades med han, även om dagen var deprimerad så försökte vi göra det bästa av situationen. Sen for vi hem till henke la oss i sängen och somnade.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback