I mitt huvud!


Hejhej! skrev inget igår och det kan jag dirrekt be om ursäkt för, men hade aktiviteter hela dagen på skolan och tog inte med mig någon dator, sen efterskolan följde jag först med Henke hem. Sen for jag hem och då var ju datorn kvar hos Älsklingen för orkade inte ta med den hem om jag ändå skulle fara tillbaka för att sova där så ni förstå.aja nog om det. sitter på Gerts lektion samhällskunskap tro jag den heter vi pratar om Demokrati och Regeringen fattar inte så mycket men snart kommer det att sitta fast i hjärnan. Sen är det lunch hoppas det är något gott.. Sen så sakanr jag min söta Jeccan som inte är på skolan.. KOM TILLBAKA! men det är ju tur att jag har min söta lillla Kickelina vid min sida och Bea & Rebecca får jag inte heller glömma, kom bara att tänka på kickan för att hon satt brevid mig hehe! sweet! aja ska lyssna lite nu skriver mer sen om nått som kanske kan vara läs värt.. eller det är det ju aldrig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback