Morgon!

Hejhej min söta läsare, förlår för min dåliga uppdatering i helgen, men har varit fullt upptagen med allting annat.
men kan skriva lite om helgen ändå.
Fredag: Tog det lugnt med älsklingen min och var med han, träffade Malin lite på kvällen, sen for jag Emily och Henke hem till mig och åt go mat, det var älgkött och potatis, det var as gott. Sen så for vi ut med Tim och åkte omkring i Bjurholm väntade på att Emily skulle ringa och säga att vi skulle hämta hon i Vännäs, så vi tog oss en tripp dit där vid 12 så hämtade vi hon. Sen for jag och Henke hem och satt oss i vardagsrummet och pratade, men då ringde Dainton och sa att han hade kommit in i Bjurholm och ville träffas så, vi gick ut på gården snacka med han ett tag, sen följde han med in och sovde där.
Lördag: Jag Dainton och Henke vaknade vi 1 och for till nian köpta lite mat, sen satt vi där och åt. Sen så körde vi omkring på Bjurholm träffade olika folk och snackade, på kvällen for vi på en karaoke kväll, men det vart mer bowling! JAG VANN! så jag var nådigt stolt, brukar aldrig vinna på wie spel, kan inte hantera sånt xD
Sen så satt vi där hela natten och Chillade och hade det kul.
Söndag: Jag Dainton och Henke for till nian igen och åt där, eller dom åt, jag väntade på att klockan skulle bli halv sex så jag kunde fara hem och äta Tacos, det var as gott, möblerade om i mitt rum, tittade på dom nya möblerna min syrra hade fått och duschade. sen så ringde jag Timyboii och frågade om han kunde skjutsa mig till Henke, vanligt vis så kan jag gå med hade en as tung väska haha! När jag kom till Henke installerade vi GTA sana andreas på min dator. Det sluta med att vi båda satt och spela, men jag gav upp efter en halv timma. Sen for vi upp till Henkes rum och la oss där vid halv 11, fast han satt fortfarande och spelade medans jag såg på vänner. Sen så somnade vi AS SKÖNT!

Imorse vaknade jag vid kvart i 7, gick till toan tvätta ansiktet, sminkade mig, försökte få liv i Henke som verkade omöjligt, men fick upp han till slut. Vi ringde Tobbe och frågade han om han skulle köra till skolan och det skulle han, så man kom hit där vi prick 8, lite ovanligt att vara i tid då. Det var INGEN på skolgården när jag kom, haha xD funny! men nu ska jag forska om en grekisk gud som heter Ares, men vem är det vem vet.. hare hej :D
(BIlder från helgen)










Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback