Naturvetenskap!

Sitter åter igen inne på en lektion som jag inte är så himla förtjust i men inte ska man klaga, man lär sig fortfarande nått. Men medans läraren bablar om nått jag vet jag inte kommer förstå så försvinner jag i mina egna tankar om varför hur och när  om nästan allt. Man försöker klura ut sitt liv kan man nästan säga. Nog för att det är viktigt att jag måste lyssna, även om jag tänker på allt annat så verkar det som att hjärnan hänger med på vad det är som händer och vad det är som sägs runt omkring mig, konstigt. Tänker dock lite tillbaks till tiden, vad det är som har hänt, vem jag har varit till den jag har blivit, blir helt förtvivlad över att se på mitt förflutna, hur jag kunde va som jag va, oj oj förvirrad i sitt egna liv.


Musiken dunkar hårt i mina öron med ''Walk this way - Aerosmith'' en väldigt bra låt, humöret åker automatiskt upp när man hör den, sen tänker man på satc filmen. Tänker lite på att lektionen ska sluta och klockan ska bli nått över 3 så man kan bli upp plockad och fara vidare till stan, inte för att jag är så värst taggad. Men vill ha kul och hitta på något. Sen vill jag att det ska bli kväll så man få lägga sig i sängen med älsklingen och bara somna och drömma sig bort till sin egna värld. å herregud jag måste sluta tänka på framtiden och bara leve i nuet verkar vara vettigare hehe. Blir nog förmodligen att fara förbi ug ikväll hoppas jag då på så man få träffa Malin kanske. Nu har låten överförigt sig till ''Om vingarna bär - Lilla sällskapet'' oj oj, jag lever verkligen för musik känner jag, blir gladast om jag får lyssna på musik.. Men oftast är det texterna jag älskar med låtarna, dom är så underbara och endel är roliga en del är sanna och en del är bar helt konstiga hehe. jag ska sluta skriva nu och gå vidare med mitt liv.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback