Piss väder...


igår var det en bra dag, börja med att försova sig som jag redan har sagt. For till min söta momma med älsklingen, där resten av Nyman/Sundling släkten kom så man fick träffa månfa, det bjöds på älg kötts soppa.. eller kött soppa kan man säga. Fick träffa mormor och morfar innan dom for vidare utomlands, sen så hade mormor pyntat bordet med tuggummi påsar för hon har vunnit en tävling på ica, och priset var ett års förbrukning av tuggumi och mormor som aldrig tuggar tuggumi tänkte på sin söta lilla familj, sweet av henne, så nu sitter man och tuggar som ett psyk. Sen for vi vidare till Natta och vänta på att dom skulle bli klar så for vi vidare till mjösjö för att tända ett ljus, det var lite ledsamt på vägen hem, men sen for jag och henke för att träffa snoris och snacka med hon ett tag for hem till henke för att packa och han skulle äta mer mat, sen for vi hem till mig och la oss i sängen och såg på desperate houswife. I dag när man vakna titta man ut genom fönstret och ville bara gråta är dy blöt just nu mina byxor känns bara äckliga och tröjan är också blöt fast jag hade en regn jacka... satan så bra eller inte... äsch ska jobba nu hjedå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback