rock your body

Hej här är jag igen, like who cares! snart är det lunch, inte för att jag känner mig så värst hungrig. Kanske man ska skippa lunchen idag? eller inte jag vet inte. Förlorade just min glädje som jag hade nyss kanske ni märker, men jag orkar inte visa mig glad hela tiden och det får ni ta för just nu kan jag bara säga att allt är åt helvetet men vad det är kommer jag inte skriva ut man vet ju aldrig vem det är som läser. Är ganska medveten om endel folk som är bara ute efter att såra mig så. Vet inte längre vad jag ska skriva, vill skriva av mig med orkar inte och känner inte lust till det alls. Vill prata med en person som jag älskar mest av allt, men den personen kommer inte bry sig. Det är oftast ingen som lyssnar på orden som kommer ut ur min mun känns det som, eftersom allt som kommer ut är bara onödigt skit så ska inte ens öppna den. Kanske få sluta tidigare i dag eftersom vi ska se Änglagård och skriva uppgifter om den filmen men är redan klar med det så man får ju hoppas att jag får sluta tidigare.. Håller tummarna!
aja ska jobba dom sista 13 minuterna fast tro nog vi få gå mot matan nu. jaaj ska sluta skriva hejdå!


Jag lyssnar på dig. du vet att jag alltid kommer finnas här för dig. och jag hoppas du vet att du kan prata med mig. Kanske inte har varit så bra på att visa att jag finns för dig, men jag gör det!
Saknar dej.

2012-09-20 | 19:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback