Sämst!

Gu vad dålig man kan va ibland att man inte vaknar av väckar klockan så man vaknar allt för sent för att man ska kunna hinna fara till skolan, aja det var ju bara tur att det var en planerings dag till öppethus så det kan man lätt kolla med lärarna i morgon, så får förklara till dom varför jag inte var där. hoppas då inte att dom blir arga.
Men ja tyck att det var knasigt för jag la mig i tid i går la mig typ 11 och somnade ganska hårt. Kan väl bero på att jag har varit lite död i flera dagar, helgen har tagit slut på mina krafter haha för arg, det ska man inte vara. men jaja...

Nu har älsklingen hoppat in i duschen sen blir det väl att fara in på byn, klockan 5 ska vi då till min kära momma som bjuder på middag, hennes middagar är underbara, hon är grym på att göra mat min underbara momma. För er som inte vet vad en momma är så är det mormors mor vet inte vem som kom på att kalla henne momma, men det har blivit så under hela min uppväxt och dom flesta i familjen säger också momma så, tror också att hon tycker om det.
Sen blir det att bara njuta av allt man har ätit för slår vad om att man kommer äta så mycket så att det kommer kännas som om man kommer spräckas. Igår for vi ju till stan några handlade mat for förbi Expert som ska gå i konkurs så det var lite billiga saker där.. fastnade nog mest för kamerorna där bort, fick mig att börja tänka på att jag måste börja spara till en systemkamera haha. märker att jag inte har nått att skriva så jag bara bablar på. så ska sluta skriva nu och ska bara säga att statestiken höjs varje dag så ett litet leende på läpparna får jag! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback