she's stuck in her daydream

Hej hej, sitter för stunde hemma, tränade direkt jag kom hem, ska snart börja vandra mot buss stationen för att möta upp min söta mupp, saknar att krama den pojken även om det bara ha gått vad är det 24 timmar sen den senaste kramen haha, desperat flicka iknuu! Sitter i syrrans rum hon sitter och dunkar en remix som man har hört många gånger förut och klickar hem en massa saker, intressant hell yeah! blir avensjuk själv är man fattig och det är just nu jag behöver beställa saker tex:

ÅÅh blir bara ledsen när jag ser detta och när jag tittar på hur mycket pengar jag har på kortet...
aja blir väl att spara lite pengar nu för varje månad så blir allt detta mitt snart xD
(det vart två saker på samma bild men haha spelar inte en sån stor roll hade inte tid att fixa xD)



vart är dom kläderna ifrån?:D

Svar: dom är från hm :D
Maria Nyman Norberg

2012-09-13 | 18:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback