Skit!


Hey, sitter just nu brevid Kickelina. så jävla värdelös dag har suttit här sen 08:30 och har inte haft en enda lektion VÄRT LIV.. nej, sen blir det väl att träna lite som jag gjorde igår och sen vänta på att älsklingen kommer hem från stan och sen fara ut på byn med han och träffa folk kanske. Fast har så ont i kroppen så vill helst vara hemma men nu ska jag inte vara tråkig ;) Maten idag var kass som bara den sliskig överkokt och äcklig som satan.. ne fyfan inte mer denna maträtt kan jag ju lova. Igår var jag bara hemma tränade lite kanske som jag skrev igår, väntade på älsklingen satt och gjorde lite rester som jag hade och typ bara tog det lugnt var ganska skönt. men ska se en film med sötnosen nu har det hejdå!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback