The Man Who Can't Be Moved

Hejhej, sitter just nu i henriks otroligt sköna säng, har photoshopat i kanske 20 minuter, var en liten slarv redigering för att jag har allmänt tråkigt, för henke spelar och jag kan inte sova, fast nu efter vart jag lite trött.. haha, länge sen man photosopade bilder, började idag på skolan när jag redigerade kickans bild haha! kan lägga in båda bilderna så ska ni få se suger än men lär mig med tiden haha!
här har ni nått att njuta av, mina små bilder haha!
Kickan:


                     Det jag rediigera på kickan var:
*Läpparna mer färg
*Ögonen blåa
*Ögonfransarna längre 
*Hyn ljusare
*Håret ljusare (Eller mer brunt)
*Ögonbryna mörkare 
Jag:


På mig redigera jag:
* Hyn slätare
* Mörkare ögon färg
* Mer färg på ögonbryna
* mörkare och längre ögonfransar

Nog för att jag var mer noggrannare på kickan men då hade jag mer tid!
aja nu är klockan 11 och det är mycket så god natt!<3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback