The sims 3


gokväll. Idag har min dag varit så himla värdelös att det inte ens har varit en stor ångest att jag klev upp så tidigt som jag skulle och for till skolan, för när jag väl kom till skolan så hade vi först skolfotografering, som gick dåligt jag såg ut som ja jag vet inte vad och kommer inte vara kul att se bilderna ALLS! Sen efter det hade jag bara en halv timmas lektion och det var svenska, i några minuter innan jag sluta och hade håltimma i en evighet, fanns inget att göra. Kickan Bea for hem till Bea och Rebecca hade lektion, älsklingen var i stan, Jonte Jenny och Therese hade lektion, och Jessica var inte ens i skolan, och Malin som är utomlands, så man satt där själv i flera timmar tills lunchen börja och när sistav lektionen började klockan 10 över 12 så var det massage på idrotten, värt att vänta för det kanske!? Men i alla fall, hon som masserade mig skulle trycka på ryggen och när den börja knäckas lät det som om hon vart orolig, men jag bara skrattade och nu känns min rygg underbar för en gångs skull, annars är det att man oftast har ont i axlarna för man bär en väska, eller att hela ryggraden är cp. jaja! Sen när jag kom hem var jag ensam hemma, så satt på tv och kanal 5 var på då såg jag på ''gossip girls'' samtidigt som jag sprang mina 15 minuter på rullbandet. JOBBIGT är helt leds i bena nu fast var det sen igår också, haha tönt.. sen somna jag i några minuter i soffan, vaknade for ut och gick träffade Henke på hem vägen, men han for iväg med en kompis och sen kommer han till mig vid 10 tiden och då ska vi mysa till en film! Det är nog det enda positiva med den här dagen, att han kommer<3 aja min dag i ord, läs och njut ha det ska spela the sims 3 nu...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback