There was a man called mad, the more he have, the more he gave.

Idag efter skolan ska jag hem och träna har jag bestämt nu, sen blir det att se film och bara ta det lungt förhoppningsvis med min fina lilla syster, kanske smsa med folk.. kommer inte ha orken att fara ut, blir nog den första dagen utan älsklingen tro jag och natten på kanske en vecka, så det kommer kännas annorlunda, men det gör mig inte något, kommer bara sakna han under natten förmodar jag. Hehe, men är taggad till en lugn film kväll med bara mig själv, kanske unna mig med frukt som vi har hemma och bara vara allmänt nyttig! Ska sen kolla om jag får sluta tidigare idag, för vi ska åter igen se på änglagård sista lektionen och orka inte se den igen har redan sett den så, älskar att jag kan hantera mitt humör bättre nu, tro nog det var nått nått som påverkade det, men det säger jag inte vad det är. aja hare mina vackra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback