What ever turns you on....


Hej, sitter för stunden i en byggnad som jag inte ofta bruka vara i och dunkar lite musik genom mina urkassa hörlurar som gör ont i mina öron, men har inte bättre så ska nog inte klaga sen så läser jag på lite engelska, Nog för att jag inte ska klaga, jag gillar ju engelska och tycker att språket är roligt att lära sig även om jag må vara dålig på att prata engelska, mina uttal är inte perfekta, men det behöver dom inte vara heller för jag är stolt över mig själv ändå att jag har byggt upp engelskan sen i åttan då det bara gick kasst för att jag inte engagerade mig lika mycket i det tyckte jag var cool som bara sket i det men det får man ångra idag kanske hade kunnat mer gramatik om jag hade lyssnat på läraren mer, aja misstag är ju till för attt lära sig av dom.


Igår for jag hem till älsklingen som låg och sov i sängen, la mig brevid han i den varma sängen och kramade om han tills jag höll på somna. Vid 1 eller nått sånt drog vi ner på byn för Henke hade tjatat om att han var hungrig i en evighet så vi for på nian beställde chickennuggets som smakade delicious, det satt sig fint i magen. Efter det drog vi vidare till några kompisar ett tag, fast sen skiljdes vi Henke for iväg och kollade på en 240, medans jag tog mig tid för min vackra flicka Malin, först satt vi och skvallra som vanligt på en parkbänk, men vi kom inte långt innan Jens kom med epan så hoppa vi in där och åkte iväg med han. När vi hade åkt en sväng och andas in lite avgaser så for Malin hem och jag hoppade in i Mattes bil, första gången jag åker i hans nya bil *Stolt*. Sen lyssna vi på musik i kanske nån minut och pratade sen skulle matte hem så han gav mitt ett nytt iphone skal så glad vart ju jag, det är blått nu och inte gult, men nu har jag båda. Sen for jag dit Henke och räddade Natta för att vara en ensam med dom 3 galna pojkarna, förstår mig ifall hon inte var så glad. Sen for vi hem och hoppade in i duschen och sen smörjde jag in mig med hudkräm tog på mig pyjamas sen la vi oss..Idag blir det skola och efter skolan blir det att kanske fara till stan med några stycken och käka eller nått, umgås as skönt, kanske om jag har tur och om dom är snäll så får jag träffa min vackra Jessica, det får jag hoppas på!!:) Nu ska jag sluta skriva och dunka mer musik, dom som jag dunkar mest är ''one day - Asaf Avidan'' ''What ever turns you on - Daniel Nordgren'' ''Sann Romans - Medina'' ''Din jävla bitch - Elov vs. Mack''



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback