I remember when all the games began, remeber every little lie and every las goodbye

gif maker at gickr.com
Hejhej, känns kul att man har börja skriva lite mer och mer på bloggen, börja få suget igen när livet börja gå mer uppåt, det enda som är neråt just nu är väl min förbaskade förkylning. Aja i fredags sa jag hejdå till min pojke for hem till Bjurholm åt middag med Emily sen drog vi oss vidare på en fest ute i öredalen (Det var en person som fyllde 20 år) som var lite halv rolig, fast polisen kom och sånt men det var ju inge allvarligt dom var där för att bara kolla läget. Sen på lördagen så var jag lite med malin tim och nicklas åkte bil runt bjurholm sen var Denny jonte och Alex med. Sluta med att vid kring 12-1 så var jag leds och ville hem medans Denny & Tim skulle prata om allt mellan himmel och jord.. :P men det var ju trevligt det också. Sen igår så begedde jag Tim Nicklas och Denny in till vännäs för att plocka upp min fina pojke som hade kommit hem till vännäs sen for vi vidare till stan för att köpa lite godis, hamburgare och umgås. Jag är nöjd över ben & jerrysen jag köpte inte för att jag har smakat den än men det får bli efter skolan, sen for vi till nå hus och som den fegisen jag börja bli så var jag rädd.. haha sen lämnade tim och dom av oss i vännäs så gick jag och berra in och såg klart en film som han hade börjat se sen så la vi oss och såg på 'Friends' somna till det, men vaknade lite nu och då på natten, vaknade först 3, sen fyra för att jag kände mig yr. Sen vaknade jag vi halv sju så klev upp då för kände att jag ville ge upp med att sova, men det är bara en liten förkylning, så ikväll blir det att sitta hemma se lite ''Gossip girls'' som jag vill börja se om nu, sen lite te och sen sova. Så jag är lite frisk imorgon när vi ska till agnäsbacken sen så att min pojke också kan komma ner som han sa att han kanske skulle göra. Aja skriver lite förmycket nu men ska på lunchen så hare!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback