I remember you

Hejhej, nu var det ett tag sen igen, känner hur sämst jag är på att blogga men ska försöka komma igång lite om dagarna. Igår var det en ganska skön dag, var hemma och såg film med familjen, sen åkte jag med min syster och hennes kille upp till vännäs för att vara med min söta pojke som hade kommit hem, for ut och möte några personer sen och pratade lite allmänt sen for vi hemmåt igen. Vi satt oss ''parnomal activity 4'' som jag inte förstod varför var skit rädd för, -.-'  sen så pratade vi lite och helgen och allt sånt sen så kom kickan och britta förbi så vi satt och snacka med dom tog bilder och skrattade och hade det lite små trevligt. Efter att kickan for börja man göra sig i ordning för sängen, hedde på lite simpsons och sen så somnade jag bredvid min söta pojke (BERNIE) (bjuder på bilder och en superskön låt)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback