Livsfarlig årstid!!

 
Från att ha en sånn underbar dag igår, med agnäsbacken med fina personer och att vara med Bernie & massa andra på kvällen i Bjurholm, till att vakna upp idag, leds som bara den, trött, sjuk som satan.. höll på att inte ta mig upp ur sängen... till att halka påväg till bussen imorse. Detta kommer bli en helvetes till dag. Å jag halkade inte lungt heller, gick med Bernie påväg till bussen, kom till Bondegatan då jag JUST jag kom åt en liten hal fläck, försökte hålla balansen så sprang rätt på isen och mina ben har nog aldrig varit så snabb i hela mitt liv, men jag och min balans går inte i hop så det som hände vara att jag föll ihop, jag vurpade, landade på ryggen, låg där som en skadad skalbagge och kravlade ååååh mitt liv... och där jag halkade så var det en liten vattenpöl så det såg ut som om jag hade kissat på mig... JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!! SÅ JÄVLA BRA JAG ÄRRRRRR!!! GRAAAWR! hatar denna tid på året, dagarna blir väldigt varma det är ju bra, men det gör så att snön smälter och det blir slaskigt på marken, och sen på kvällen blir det kallt så att all fryser till is, så att JAG Maria Nyman Norberg kommer hamna på den hala fläcken och ramla och sånt.. AWKWARD! men jag antar att det gjorde Bernies dag så nu får han ett gott skratt för livet ;) (ÅÅH, MITT LIV ÄR SÅ JÄVLA ORÄTTVIS)


Skratta åt det Majsan. Du dör inte för att du halkar. Joina Bernie Mac och garva åt ditt bensprattel

2013-02-27 | 23:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback