Music!

Sitter i klassrummet och dunkar daughtry - outta my head, Börn rosenström - Hultsfredsfestivalen och Amaranthes - 1.000.000 lightyears om och om igen.. gjort lite saker jag ska ha gjort, typ skrivit om realismen och Naturalismen,  känner mig lite duktig, men får nog ta hem en bok för att läsa och skriva mer så att min grupp är klar för att redovisa på onsdag tro jag det var. Igår ja det var ju som den va ja, lite seg var man efter lördagens ståhej, For i alla fall med Matte Erik Amanda och Viktor upp till skolan och städade med dom så snäll som jag är, sen for jag hem såg på tv for ut lite senare igen och åkte bil runt bjurholm och snacka, ja typ bara hade det allmänt trevligt, kom hem pratade om vettiga saker med min älskade syrra, Tack för det samtalet fick lära mig så mycket om livet och sånt som jag måste bättra på. Nu sitter jag då på min näst sista lektion och längtar tills vi slutar då jag kan fara hem och göra nåt vettigt med mitt liv eller vad vet jag göra nått i alla fall, taggad till att sitta på bussen halft sova och lyssna på musik :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback