Några bilder å en liten text för dom senaste dagarna.

På två dagar har jag haft otroligt roliga kvällar med helt underbara personer, känns på ett sätt skönt att komma bort från Bjurholm ibland även om jag alltid kommer att älska Bjurholm, har kommit nära helt underbara personer och har spenderat 2 dagar med dom, med lite plugg, snack, skvaller, skratt, filmer, musik. Ja allt typ, underbara dagar, älskar också att jag spendera de 2 dagarna i Vännäs, jag som inte tycker om att va där, men det börjar vända sig, tycker det är jätte roligt att få umgås med Kickan utanför skolan, att träffa både nytt och gammalt folk, att bara få komma bort från det andra, jag är så lycklig att jag har mina vänner. <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback