its to little to late<3

har inte haft tid och skriva sover före mesta sen jobbar jag och fixar saker här hemma. imorrn ska jag städa rummet jag tror snoris ska sova här för hon ska med till stugan på fredag och tror inte hon kliver upp annars hahaha. :)
på fredag skka vi sitta med familjen och bara mysa :]
ska bjuda på en bild hehe :] 


Go and find someone else
im lettin' you go, i'm in love in myself
you gotta problem
But don't come askin' me for help
cayse ya know
it's just to little to late
-Go and find someone else
im lettin' you go, i'm in love in myself
you gotta problem
But don't come askin' me for help
cayse ya know
it's just to little to late

har typ cp damp på allt och alla tror jag bara är trött :]
men orkar bara inte vill bara vara hemma och inte prata med någon..
and i can say...
jag har lyckats med det i snart 2 v så snart måste jag ut och leva mitt liv som det kommer :}
puss/Maria


Så otroligt härlig bild av oss girliegirls Maria.



Är hemma vid 14 i morgon kärleksungen min.

2010-06-22 | 21:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback